بهره گیری از مزیت های کشاورزی قراردادی برای کشاورزی و همچنین شرکت پشتیبان ممکن است مشکلاتی بوجود آورد. عدم ارتباط فعال میان کشاورز و پشتیبان، عدم رصد فعالیت ها، کمبود اطلاعات از مرایای طرح از جمله این مشکلات هستند. در سامانه پشتیبان کشت با استفاده از برنامه کاربردی قابل نصب بر روی تلفن های همراه و همچنین پنل مدیریت هوشمند به پیشبرد اهداف طرح کمک می نماییم.

برنامه کاربردی

کشاورزان و پرورش دهندگان برای استفاده از طرح کافیست برنامه کاربردی را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند. با این کار پس از مشاهده وضعیت زمان های زراعی خود و لیست محصولات قابل پذیرش توسط شرکت های پشتیبان می توانیم قرارداد خود را منعقد نماییم. فرایند ثبت نام در سامانه ساده و کاربر پسند است. کشاورز می تواند با ورود اطلاعات شماره تلفن همراه و کد ملی خود ثبت نام را انجام دهد. با این کار اطلاعات زمین های خود را دریافت و برای سطح کشت تصمیم گیری می کند.

پنل مدیریت پشتیبان کشت

پنل مدیریت این سامانه حاوی اطلاعات بسیار مفید و کاربردی برای شرکت پشتیبان است. میزان سطح زیرکشت، تعداد قراردادها، میزان بهره وری، پراکندگی زمین های کشاورزی و… از جمله این موارد هستند. با مشاهده داده های کشاورزان و پرورش دهندگان می توان با بهره گیری از هوش مصنوعی بهره وری را تا حد امکان بالا ببریم. همچنین با بررسی کیفیت محصولات کشت شده در اقسا نقاط کشور می توان بهترین محصول را در بهترین نقطه کشور کشت یا پرورش دهیم. در این پنل لیست قراردادها را مشاهده می نماییم. با بررسی دقیق تر قراردادها می توانیم آن ها را تایید و یا رد کنیم. لیست کشاورزانی که بیشترین سطح زیر کشت را دارند و یا بیشترین قرارداد را منعقد کرده اند و بیشترین بازدهی را داشته از جمله اطلاعات مفید داشبورد است.

پین کردن این در Pinterest

به اشتراک بگذارید